r/besoindeparler
Si vous avez besoin de parler, vous êtes au bon endroit. L'idée est d'avoir un sub francophone super-amical avec personne pour troller, dire aux dépressifs qu'ils sont justes fainéants et que c'est pire pour les autres, etc. Si vous voyez ce genre de comportement n'hésitez pas à utiliser la fonction "report". Plus d'infos (règles et liens utiles) ici : https://old.reddit.com/r/besoindeparler/wiki/index
r/besoindeparler Subreddit Stats & Analytics
r/besoindeparler is a Mental Health Support subreddit in the World category with 49,972 members. Use this page to track r/besoindeparler stats, subscriber growth trends, daily and weekly analytics, and similar subreddits with related audiences.
Recent r/besoindeparler growth: +110 members today (+0.22%) and +378 members this week (+0.76%).
Browse more Mental Health Support subredditsReddit topics and subreddit categories.
Similar subreddits to r/besoindeparler include r/besoinderaler, r/nofriends, r/lonely, r/desabafosdavida, r/depression_de.
r/besoindeparler Current Stats
r/besoindeparler Growth Analytics
Daily Growth Chart (30 days)
Similar Subreddits to r/besoindeparler
En tant que bon·ne français·e on a souvent besoin de râler. Voici une place pour le faire ! Merci de signaler les commentaires qui enfreignent la règle (racisme, sexisme, LGBT-phobie, validisme...), ça aide à la modération.
Hello, guys 😊 Welcome to r/nofriends! Report all NSFW accounts and remember to be kind to others! If you want to use this subreddit, read the rules of r/nofriends
A community for all the lonely people. Everyone is welcome here, no matter your age, race, sex, sexuality, relationship status. All that we request is that you be accepting of people, and kind. Any problems at all, please let the moderators know.
Esta é uma comunidade para você que passa por diversas situações na vida e procuram um lugar para desabafar. Diga o que está passando por sua cabeça agora. Desabafe conosco.
Ein Ort an dem sich Depressive und Angehörige gegenseitig unterstützen können. Dieses Subreddit ist als deutschsprachige Variante von /r/depression gedacht. Dort tauschen sich bereits sehr viele Menschen aus und helfen sich gegenseitig - allerdings auf Englisch. Depression ist keine einfache Sache, daher funktioniert der Austausch in der eigenen Muttersprache meist am besten. Auch Austausch zu Ängsten oder anderen psychischen Erkrankungen oder Schwierigkeiten ist erwünscht.
Peer support for anyone struggling with a depressive disorder
Post food or drink that hopefully makes you feel a little better.